poniedziałek, 15 kwietnia 2013

OUTFIT/Wiosna/Wrocław/Skyzoo

Moja szafa jest uboga w zimowe ciuchy dlatego cieszę się że wyszło słońce, bo mogłam pochować puchowe kurtki i zimowe futra. Kolejny raz widzicie u mnie dziurawe jeansy i to właśnie ta jedyna rzecz która nigdy mi się nie znudzi. Ilekroć wchodze do sklepu to rozglądam się własnie za nimi i ile by nie było to wciąż jest za mało. Na nogach tanie buty z carrefour'a które kupiłam w zeszłym roku ;)



 futrzak/Zara,
 kurtka/Bershka, 
sweter/House, 
okulary/C&A, 
jeansy/Zara,
biżuteria/Glitter
szalik/H&M









w czwartek byłam w Wrocławiu na koncercie Skyzoo i bawiłam się świetnie !




26 komentarzy:

  1. Świetne spodnie :) też ostatnio szukałam podarciuchów ..haha:)
    A futrzak maega :) Cudnie wyglądasz, genialny look:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne masz te zdjęcia Dziołszka :*
    uwielbiam Twojego futrzaka ! :D <3
    mjami mjami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie wolimy takie wydanie od puchowych kurtek i czap :D melanż!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=0itOCgJtNVU xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzak świetny! A bagaż powoduje,że chętnie sama bym spakowała swój i ruszyła w melanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to w droge ! :-) ja ostatnio co weekend tak wyjeżdzam

      Usuń
  6. Wyglądasz bardzo oryginalnie ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. PIERWSZY raz złysze O TAKIM raperze a troche sie tego nasluchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeansy są zarąbiste właśnie takich szukam, dawno były kupione?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo odwazny zestaw,podoba mi sie to zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz genialnie, cholernie pozytywnie! obserwuje Cię :)
    i daj znac czy zrobiłas moje placki ziemniaczane ;D

    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cały zestaw jak i Twoją osobę odbieram jako bardzo pozytywną i wesołą :) bije od Ciebie taka radość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty się fajnie ubierasz, odważnie i z pazurkiem, pomysłowa jesteś i dobrze Ci to wychodzi, powyższy outfit uwielbiam ;-)

    ♥ Dziękuję za komentarz u mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello! very nice blog!
    would you like to follow each other gfc blogloving?
    flw me and tell about this!
    http://mooreann.blogspot.com/
    A

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dużo dodatków, które nie przytłaczają całej stylizacji, podobasz mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń